FUNKCIJOS IR SPECIALIEJI REIKALAVIMAI:
1. Viešosios įstaigos Centro poliklinikos (toliau ‒ poliklinika) Personalo skyriaus (toliau – skyrius) vedėjo (toliau – vedėjo) pareigybė skirta efektyviai planuoti ir organizuoti skyriaus darbą, užtikrinant poliklinikos personalo valdymą: personalo valdymo politikos formavimą, žmogiškųjų išteklių plėtrą, organizacinės kultūros formavimą, apibrėžtą skyriaus nuostatuose.
2. Vedėją pareigoms skiria, su juo sudaro darbo sutartį, nustato jo darbo užmokesčio dydį, skiria priedus, premijas ir priemokas, leidžia atostogų, skiria paskatinimus arba drausmines nuobaudas, jo sutikimu perkelia į kitas pareigas ir atleidžia iš pareigų poliklinikos direktorius.
3. Vedėjas yra pavaldus poliklinikos direktoriui, jam nesant – pavaduojančiam jį asmeniui. Bendradarbiauja ir vykdo direktoriaus pavaduotojų: medicinai ir bendriesiems reikalams, pavedimus skyriaus veiklos klausimais.
4. Vedėjui nesant, jį pavaduoja kitas, direktoriaus įsakymu paskirtas darbuotojas.
5. Vedėjui yra pavaldus vyriausiasis personalo specialistas.
6. Vedėjas turi atitikti šiuos kvalifikacijos reikalavimus:
6.1. turėti aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus universitetines sveikatos mokslų, socialinių mokslų, teisės arba verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės studijas įr įgijus magistro kvalifikacinį laipsnį, arba jai lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
6.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį asmens sveikatos priežiūros įstaigų srityje ir ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį;
6.3. išmanyti ir mokėti darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatos sistemą, darbo santykius, administravimą;
6.4. išmanyti ir gebėti vadovautis ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindais organizuojant bei planuojant savo ir skyriaus veiklą;
6.5. turėti vadybinių kompetencijų savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir skyriaus veiklą, savarankiškai pasirenkant problemų sprendimo būdus bei darbo metodus;
6.6. gerai mokėti ne mažiau kaip vieną Europos Sąjungos oficialią kalbą (anglų, vokiečių ar prancūzų) – žodžiu ir raštu;
6.7. gebėti sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, išmanyti teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisykles, mokėti naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis (MS Office programos, internetas, elektroninis paštas).
7. Vedėjo pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
7.1. vadovauja, planuoja, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja skyriaus darbą, numatytą skyriaus nuostatuose, įgyvendina pavestus uždavinius, sprendžia personalo valdymo klausimus;
7.2. užtikrina efektyvų skyriaus darbą, atsako už laiku atliekamą ir kokybišką pavestų užduočių ir funkcijų vykdymą;
7.3. planuoja skyriaus žmogiškuosius, materialiuosius ir finansinius išteklius, atsako už jų panaudojimą ir vykdo su tuo susijusias funkcijas;
7.4. teikia poliklinikos direktoriui siūlymus dėl poliklinikos žmogiškųjų išteklių poreikio ir efektyvaus panaudojimo;
7.5. teikia poliklinikos direktoriui siūlymus dėl poliklinikos darbuotojų kompetencijų tobulinimo;
7.6. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant poliklinikos strateginius veiklos planus, sudarant poliklinikos ir skyriaus veiklos priemonių planus numatytiems tikslams pasiekti bei įgyvendinant poliklinikos strateginio veiklos plano priemones personalo valdymo srityje;
7.7. dalyvauja poliklinikos, kitų institucijų ir įstaigų organizuojamuose posėdžiuose ir pasitarimuose;
7.8. atstovauja skyriui ir bendradarbiauja su kitais poliklinikos darbuotojais ir padaliniais, institucijomis, įstaigomis ar organizacijomis, teikia duomenis pagal savo kompetenciją;
7.9. atsiskaito už skyriaus veiklą poliklinikos direktoriui ar jį pavaduojančiam asmeniui;
7.10. rengia teisės aktų projektus skyriaus veiklos klausimais, pagal kompetenciją dalyvauja rengiant kitus teisės aktų projektus, teikia pastabas, pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
7.11. analizuoja skyriaus veiklos rezultatus, teikia siūlymus poliklinikos administracijai dėl skyriaus veiklos gerinimo;
7.12. dalyvauja poliklinikos direktoriaus įsakymais sudarytų komisijų, darbo grupių, susijusių su personalo valdymu, veikloje, rengia reikalingas tvarkas ar dokumentus personalo valdymo srityje;
7.13. rengia pažymas ir kitus dokumentus, kurių reikia poliklinikos darbuotojų asmeniniams ir socialiniams reikalams spręsti;
7.14. pagal savo kompetenciją teikia duomenis rengiant poliklinikos metinę veiklos ataskaitą;
7.15. rengia, teikia ir pasirašo direktoriaus įgalioto asmens vardu elektroninius pranešimus Sodrai;
7.16. organizuoja konkursus į konkursines pareigybes, ne konkurso būdu priimamų darbuotojų atrankas;
7.17. kiekvienais kalendoriniais metais vertina Personalo valdymo skyriaus darbuotojų kompetenciją, kiekvienų kalendorinių metų pabaigoje atlieka skyriaus darbuotojų mokymo poreikių analizę;
7.18. rengia skyriaus nuostatus, jų pakeitimus bei skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymus, organizuoja skyriaus darbuotojų pasitarimus, derina personalo klausimus su struktūrinių padalinių vadovais;
7.19. tvarko poliklinikos struktūrinių padalinių darbuotojų etatinius sąrašus ir atlieka pakeitimus juose, rengia struktūros ir etatinės struktūros projektus bei teikia nustatyta tvarka juos derinti;
7.20. rengia reikiamas personalo ataskaitas ir teikia jas poliklinikos struktūriniams padaliniams ar institucijoms nustatyta tvarka, rengia poliklinikos direktoriaus metinės ataskaitos dalį personalo klausimais;
7.21. dalyvauja organizuojant įstaigos renginius;
7.22. poliklinikos direktoriaus pavedimu, pagal kompetenciją atstovauja įstaigą kitose institucijose;
7.23. nuolat tobulina kvalifikaciją konferencijose, seminaruose bei kituose renginiuose Lietuvoje ir užsienyje;
7.24. pagal kompetenciją vykdo kitus, su skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio poliklinikos direktoriaus pavedimus;
7.25. vykdo visas darbuotojo pareigas, nustatytas poliklinikos vidaus ir darbo tvarkos taisyklėse, konfidencialios informacijos nustatymo ir naudojimo bei konfidencialumo laikymosi tvarkos apraše, norminiuose teisės aktuose, Lietuvos Respublikos darbo kodekse ir kituose įstatymuose, poliklinikos įstatuose, direktoriaus įsakymuose bei šiame pareigybės aprašyme;
7.26. laikosi etikos ir deontologijos principų, darbo saugos, priešgaisrinės, elektrosaugos reikalavimų, žino veiksmus ekstremalių situacijų atvejais;
7.27. išeinant atostogų ar iš darbo, informuoja apie einamuosius darbus, perduoda dokumentus / darbo priemones pavaduojančiam asmeniui ar tiesioginiam vadovui;
7.28. formuoja, tobulina poliklinikos darbuotojų atrankos, priėmimo, adaptavimo, vertinimo, motyvavimo, mokymo sistemas, padeda poliklinikos padalinių vadovams jas įgyvendinti;
7.29. konsultuoja įstaigos darbuotojus darbo teisės klausimais, bendrauja su darbuotojais, siekiant išspręsti ar išvengti vidinių konfliktų, gauti reikiamą informaciją juos dominančiais klausimais;
7.30. saugo įstaigos konfidencialią informaciją ir darbuotojų asmens duomenis.