FUNKCIJOS IR SPECIALIEJI REIKALAVIMAI: 1. Viešosios įstaigos Centro poliklinikos (toliau ‒ poliklinika) Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas organizuoja ir koordinuoja Bendrųjų reikalų skyriaus ir jo padalinių darbą. 2. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėją pareigoms skiria, sudaro darbo sutartį, nustato atlyginimo dydį, skiria priedus, premijas ir priemokas, leidžia atostogų, į komandiruotes ir kvalifikacijos kėlimo kursus, skiria paskatinimus arba drausmines nuobaudas, jo sutikimu perkelia į kitas pareigas ir atleidžia iš pareigų poliklinikos direktorius. 3. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas tiesiogiai pavaldus direktoriaus pavaduotojui bendriesiems reikalams. 4. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjui tiesiogiai yra pavaldūs: Ūkio poskyrio vedėjas, vyriausiasis specialistas, specialistas medicininėms technologijoms. 5. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjui nesant, jį pavaduoja Ūkio poskyrio vedėjas arba kitas, direktoriaus įsakymu paskirtas darbuotojas. 6. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas turi atitikti šiuos kvalifikacijos reikalavimus: 6.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis socialinių ar technologinių mokslų srities išsilavinimas; 6.2. ne mažesnė kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtis; 6.3. mokėti naudotis Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema; 6.4. mokėti dirbti savarankiškai ir komandoje, gerai valdyti stresines situacijas, analizuoti, planuoti, organizuoti, kontroliuoti ir koordinuoti; 6.5. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos teisės aktų normas, reglamentuojančias viešąjį administravimą, valstybės turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, viešuosius pirkimus, pastato techninę priežiūrą, gaisrinę saugą, šilumos ir elektros ūkio priežiūrą bei kitas teisės normas, reikalingas tinkamam skyriaus darbui užtikrinti; 6.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir pasiūlymus; 6.7. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (MS Office programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.), elektroninėmis dokumentų valdymo programomis; 6.8. gebėti deramai pritaikyti savo darbe modernias kompiuterines informacijos paieškos ir archyvavimo programas, mokėti naudotis šiuolaikinėmis biuro technikos priemonėmis; 6.9. bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas turi žinoti ir vadovautis: 6.9.1. sveikatos priežiūros įstaigos veiklą, medicinos darbuotojų darbo procesų specifiką, darbų saugą reglamentuojančiais teisės aktais, žinoti raštvedybos, kalbos kultūros, tarnybinės etikos normas; 6.9.2. poliklinikos įstatais, direktoriaus įsakymais, vidaus ir darbo tvarkos taisyklėmis, konfidencialios informacijos nustatymo ir naudojimo bei konfidencialumo laikymosi tvarkos aprašu, darbo saugos, priešgaisrinės, elektrosaugos reikalavimais ir šiuo pareigybės aprašymu. 7. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas: 7.1. planuoja ir organizuoja Bendrųjų reikalų skyriaus darbą pagal skyriui priskirtus uždavinius ir funkcijas, paskirsto darbus skyriaus darbuotojams ir kontroliuoja jų atlikimą; 7.2. organizuoja poliklinikos Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojų susirinkimus ir posėdžius, ruošia jų darbotvarkes, ruošia ir suderina su direktoriaus pavaduotoju bendriesiems reikalams pavedimus, kontroliuoja darbo laiko apskaitos žiniaraščius, skyriaus darbuotojų darbo ir atostogų grafikus; 7.3. kontroliuoja ir koordinuoja poliklinikos Bendrųjų reikalų skyriaus ir jo padalinių filialuose darbą, kabinetų bei patalpų, gerbūvio tvarkymo, jų atnaujinimo, inžinerinių sistemų eksploatacijos, valymo priemonių naudojimo ir aprūpinimo jomis klausimus, teikia siūlymus darbo organizavimo ir tobulinimo klausimais, užtikrina saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos ir asmens higienos reikalavimų laikymąsi juose; 7.4. organizuoja statinių, patalpų ir jų konstrukcijų techninę priežiūrą, kasmetines apžiūras, einamąjį ir kapitalinį remontą, kontroliuoja jo eigą, pildo ir saugo statinio techninės priežiūros dokumentus, teikia vadovybei statinių bei patalpų remonto darbų sąmatų projektus, dalyvauja sudarant nekilnojamojo turto einamojo ir kapitalinio remonto planus ir sąmatas ir kt.; 7.5. organizuoja ir vykdo naudojamo ir disponuojamo ar kitokiu teisėtu pagrindu valdomo ar naudojamo ilgalaikio, trumpalaikio materialiojo turto paskirstymą ir kiekinę apskaitą; 7.6. organizuoja ir vykdo prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus, planavimą, organizavimą, atlikimą bei atskaitomybę; 7.7. organizuoja ir vykdo biuro ir raštinės reikmenų, baldų, kompiuterinės technikos ir jos atsarginių dalių, pastatų draudimo, projektavimo paslaugų, remonto darbų, patalpų valymo, apsaugos paslaugų, ryšių įrangos, viešojo telefono ryšio ir transporto priemonių bei jų remonto paslaugų bei kitų ūkio reikalams skirtų prekių/paslaugų/darbų viešuosius pirkimus, yra atsakingas už šių sutarčių tinkamą įgyvendinimą ir kontrolę; 7.8. rengia turto, kuris teisės aktų nustatyta tvarka bus pripažintas nereikalingu ar netinkamu naudoti, sąrašus, organizuoja kasmetinę turto inventorizaciją ir teikia duomenis ir informaciją įstaigos vadovui apie nereikalingą ar negalimą naudoti turtą; 7.9. teikia pasiūlymus ir koordinuoja patalpų tvarkymo, kabinetų atnaujinimo, švaros ir tvarkos palaikymo bei, aprūpinimo autotransportu klausimus poliklinikos padaliniuose; 7.10. kompetencijos ribose, ruošia dokumentų, darbo planų, raštų projektus, tvarko ūkinę dokumentaciją, yra materialiai atsakingas asmuo; 7.11. poliklinikos vadovo nurodymu dalyvauja poliklinikos ir struktūrinių padalinių patikrinimuose, darbo grupėse, inventoriaus nurašymo komisijose; 7.12. suteikia direktoriaus pavaduotojui bendriesiems reikalams ir skyriaus darbuotojams informaciją apie svarbius dokumentus, medicinos personalo, kitų institucijų ir veiklos partnerių paklausimus, pareiškimus, prašymus; 7.13. direktoriaus pavedimu, atstovauja polikliniką Bendrųjų reikalų skyriaus kompetencijos klausimais; 7.14. sprendimus ir veiklą pagal poreikį koordinuoja su kitų padalinių vadovais; 7.15. vykdo direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo bendriesiems reikalams pavedimus ir nurodymus; 7.16. už skyriaus veiklą atsiskaito direktoriaus pavaduotojui bendriesiems reikalams; 7.17. vykdo visas darbuotojo pareigas, nustatytas poliklinikos vidaus ir darbo tvarkos taisyklėse, konfidencialios informacijos nustatymo ir naudojimo bei konfidencialumo laikymosi tvarkos apraše, norminiuose teisės aktuose, Lietuvos Respublikos darbo kodekse ir kituose įstatymuose, poliklinikos įstatuose, direktoriaus įsakymuose, bei šiame pareigybės aprašyme; 7.18. laikosi darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės, elektrosaugos reikalavimų, žino veiksmus ekstremalių situacijų atvejais.